Thuiszorg Kempen vernieuwt aanpak communicatie

OCMW Meerhout werkt samen met Thuiszorg Kempen om gezinszorg op maat aan te bieden. De interne werking van Thuiszorg Kempen wijzigt, maar de dienstverlening voor de gebruikers blijft grotendeels ongewijzigd.

Klanten van Thuiszorg Kempen blijven hun gewoonlijke hulpverlening gewoon behouden. Dezelfde verzorgende komt langs op de afgesproken momenten. Ook het takenpakket van de verzorgende blijft helemaal hetzelfde. En de vaste verantwoordelijke Tasha Geudens blijft instaan voor het jaarlijks huisbezoek en de bespreking van de zorgnood en de wensen en behoeften in verband met de hulpverlening. 

Vanaf 7 juni 2021 wijzigen er enkel een paar zaken rond contacteren van de dienst.

  • 0473 77 06 33 is het algemene nummer waarop Meerhoutenaren terecht kunnen met vragen rond de dienstverlening, om nieuwe klant te worden, om af te bellen bij ziekte, met vragen over facturatie,... Dit nummer is elke werkdag bereikbaar van 7u30 tot 17u00.
  • klanten kunnen al hun bekommernissen ook mailen naar gezinszorg.zuid@iok.be.
  • Er kan niet meer worden gecommuniceerd met de verantwoordelijke via sms of Whatsapp, enkel nog telefonisch en per mail.
  • Als Thuiszorg Kempen zelf belt, dan gebeurt dat met een privénummer. Als men de gebruiker niet kan bereiken belt men terug of wordt een boodschap ingesproken.
Gepubliceerd op woensdag 9 juni 2021 9.51 u.

Heb je niet gevonden wat je zocht?

Laat het ons weten.